Gift man i öppen relation söker

Gift man med öppet förhållande.

Min fru har full insyn i all kommunikation och godkänner eventuella träffar innan dom sker. Ibland vill hon delta på eventuell kemiträff, ibland inte, det beror på. Vill du/ni träffa henne är det såklart inga problem.

Min fru har ett ganska milt intresse av sex och var den som tog initiativet till att vi skulle ha ett öppet förhållande.

Jag är tydlig och kommunikativ, söker klara och tydliga besked och ärlighet. Kemi och sunt förnuft är a och o.

Söker främst en KK/FWB att utvecklas sexuellt med men även att vara den där tredje parten hos ett par. Jag har lite erfarenhet av att vara med ett par och det är något som skulle vara kul att få mer erfarenhet av.

Jag söker efter sex där jag gärna utforskar min dominanta sida mer. Notera dock att bara för att min främst preferens i sängen är att vara dominant är det INTE nödvändigtvis det jag är rent socialt. Jag är inte den personen som kommer in och ta över ett rum. Är oftast avvaktande och närmar mig människor ödmjukt och med öppenhet.

Är flexibel och det som tänder mig framför allt är kvinnans kåthet. Söker dig som vill skapa en sexuell relation där vi båda utvecklas tillsammans men har gärna djupare diskussioner och samtal – böcker, film, musik, tv – allt som är viktigt i livet. 😁

Försöker träna så ofta som möjligt och ibland hinns det med och ibland inte. Således några extrakilon för mycket.

Tycker om att skriva och skapa och att träna med hunden och framför allt vara nära med familjen som alltid kommer att komma först oavsett kontakter i övrigt.

Back