Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja jag tror man mÄste ha en bra kontakt iallafallJag undrar om man mÄste gilla,mötas pÄ ett djupare plan dÄ man swingrar?
Hahaha alltid kul att uppdatera med nÄgot sexigtHÀrligt som svar till er bÄdaDÄ mÄste tjejen alltsÄ jag handla
Det som du vill och tÀnder pÄ.Hahaha! Jaaa,sÄklart att det Àr sexigt med underklÀder men jag har inte det i mitt förhÄllande. Men vad ska mÀnnen attrahera med dÄ?
Hehe ja sÄ Àr det, tjejen tÀnder pÄ att han tÀnder att se henne i snygga underklÀder, sÄ det Àr en bra comboJag har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det....bra funderingar.
hehe hajar, men vi Àr alla olikaHahaha! Jag menar att vi har inte kommit till att ha sexiga underklÀder,jag funderar över det,min partner har separerat sex och kÀnslor vÀldigt effektivt,sex med sexiga underklÀder,busighet har man utanför förhÄllandet....men för att vara Àrlig sÄ har jag aldrig typ klÀtt upp mig för honom,han blir tÀnd pÄ mig dÄ jag gÄr i pyjamas![]()