Ny medlem

Jag tycker att det kÀnns fascinerande med det lite förbjudna,upplevelser. Jag har kanske inte riktigt sökt dom kickarna förut,men min partner och det lÄter sÄ spÀnnande

Jag undrar om man mÄste gilla,mötas pÄ ett djupare plan dÄ man swingrar?

Kyssar, smeka, sug, slick , olika stĂ€llningar, sexiga underklĂ€der framförallt latex pĂ„ henne â˜ș

HĂ€rligt som svar till er bĂ„da😊 DĂ„ mĂ„ste tjejen alltsĂ„ jag handla

Hahaha! Jaaa,sÄklart att det Àr sexigt med underklÀder men jag har inte det i mitt förhÄllande. Men vad ska mÀnnen attrahera med dÄ?

Jag har inte tÀnkt sÄ mycket pÄ det....bra funderingar.
Hehe ja sÄ Àr det, tjejen tÀnder pÄ att han tÀnder att se henne i snygga underklÀder, sÄ det Àr en bra combo
1764845654863.png

Hahaha! Jag menar att vi har inte kommit till att ha sexiga underklĂ€der,jag funderar över det,min partner har separerat sex och kĂ€nslor vĂ€ldigt effektivt,sex med sexiga underklĂ€der,busighet har man utanför förhĂ„llandet....men för att vara Ă€rlig sĂ„ har jag aldrig typ klĂ€tt upp mig för honom,han blir tĂ€nd pĂ„ mig dĂ„ jag gĂ„r i pyjamas😅

Hahaha! Jag menar att vi har inte kommit till att ha sexiga underklĂ€der,jag funderar över det,min partner har separerat sex och kĂ€nslor vĂ€ldigt effektivt,sex med sexiga underklĂ€der,busighet har man utanför förhĂ„llandet....men för att vara Ă€rlig sĂ„ har jag aldrig typ klĂ€tt upp mig för honom,han blir tĂ€nd pĂ„ mig dĂ„ jag gĂ„r i pyjamas😅
hehe hajar, men vi Ă€r alla olika â˜șïžđŸ˜‰ sĂ„ Ă€r han med pĂ„ detta eller hur gĂ„r tankarna?

Jag Ă€r ju inte hemma just nu,sĂ„ jag har inte nĂ„gon klarare plan😅 Återkommer

Hehe ok tÀnkte om ni pratat nÄgot om detta och vad ni skulle vilja prova. Vi Àr nog inte inne pÄ ett partnerbyte pÄ engÄng utan se hur vi kÀnner oss i varandras sÀllskap

Back